A 2020-as POPAI díjazottai
A Trade Marketing Klub online évzáró eseményén hirdette ki Kátai Ildikó a POPAI főtitkára az idei, immár 11. magyar POPAI Awards POP verseny helyezettjeit. A pályamunkákat Tapolcán a Business Days konferencia 4 napján láthatták kiállítva az érdeklődők. Idén 66-an zsűrizték a nevezéseket. A díjazott POP eszközöket képen tekinthették meg a résztvevők és egy összefoglaló rövid videó is felidézte a kiállítás hangulatát. A Coca-Cola az ideivel már harmadszor viszi el a legmagasabb pontszámmal kiemelkedő nevezésnek járó Év displaye címet. Nevezőként a Coca-Cola és a Dion egyaránt 3, a POS Services 2 trófeát nyert el. A Mondelez nevezőként és megrendelőként is 1-1 díjazásban részesült, a Nestlé pedig megrendelőkét kapott 2 trófeát.
Minden résztvevőnek és díjazottnak gratulálunk!
A helyezettek listája:
POPAI Awards Magyarország 2020
„Kis méretű” kategória
- Fuzetea display – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
- Félix mozgásérzékelő, nyávogó polczászló – POS Services Kft. – Nestlé Hungária Kft.
„Tartós” kategória
- Vénusz fűszerolaj display – Dion Hungary Kft. – Bunge Zrt.
- WEBER NEON display – Artmatch Hungária Kft.
- Maggi display – Dion Hungary Kft. – Nestlé Hungária Kft.
„Nem tartós” kategória
- Illatfújó óriás Axe deo spray – dunnhumby Hungary Kft – Unilever Magyarország Kft.
- Tchibo Cafissimo display – Dion Hungary Kft. – TCHIBO Budapest Kft.
- Gadget tartós Oreo Thins ajándék totem – POS Services Kft – Mondelez Hungária Kft.
„Nem tartós installáció” kategória
- Év Displaye és I. helyezett OLNB E3 szett – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
- Monster truck – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
- Valentin napi szív 3D korona – Mondelez Hungária Kft. – Total Marketing Support