Kreativitás felsőfokon – hallgatói verseny eredmények
Negyedszer írt ki az egyetemi hallgatók felé pályázatot a POPAI Magyarország Egyesület POPAI Student Design Awards néven. A verseny fő támogatója a SPAR, témaadó szponzora idépn a Heineken volt. A díjkiosztó eseményre stílusosana belvárosi Winners Pub Sport Barban került sor.
A versenyre termék- és formatervező szakos, nappali tagozatos egyetemi hallgatók nevezhettek, adott brief alapján készített ötletes display-tervekkel. Kreatív, innovatív, ugyanakkor megvalósítható vásárláshelyi eszközök terveit várta a szakmai zsűri a következő 3 témában: Heineken fém display újragondolása, Soproni shop in shop megjelenés és Gösser álló display tervezés. Mindhárom tematikára közel azonos mennyiségű pályamunkával neveztek Varga András mesteroktató iintegrált terméktervezési gyakorlatos hallgatói a BME-ről.
Az ünnepélyes eredményhirdetésre 2023 június. 14-én, a Heineken által szervezett díjátadón került sor a Winners Pub Sport Barban, ahol a falakról a különböző sportágak bajnokai tekintettek a displaytervezési verseny győzteseire.
A szervezők nevében Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország Egyesület főtitkára ismertette a verseny hátterét., Streicher Bence a Heineken Retail Shopper Marketing & Category Managere és Salem Fanni, a Heineken Junior Shopper Marketing Managere mutatta be a kiírt feladatok lényegét.
A szakmai elbírálás 2023. áprilisi és júniusi fordulójában Pál Kinga, a SPAR ISP POS managere és a Heineken munkatársai mellett a POPAI főtitkára is részt vett. A szigorú követelmények és tervezési feltételek teljesülését Varga András, a BME mesteroktatója ellenőrizte, a hallgatók munkáját Rajkai Boldizsár, korábbi magyar és nemzetközi Student Awards bajnok, konzulensként segítette. A június 2-i végső zsűrizésen a diákok 3D és videós illusztrációkkal is prezentálták ötleteiket. A magas színvonalú, kiváló pályamunkák ismét lenyűgözték a zsűri tagjait, így két első, egy második, valamint két harmadik helyezettet hirdettek, továbbá 2 kreatív különdíjat is kiosztottak. Minden résztvevő munkáját oklevéllel és a Trade marketing a mindennapokban című könyvvel jutalmazták. A győztesek összesen 400 000 Ft értékű SPAR vásárlási utalványt valamint 3 JBL hangszórót a SPAR jóvoltából és 3db páros, választható fesztiválra szóló belépőt a Heineken felajánlásából vettek át.
A versenyben harmadik helyezést ért el Egerszegi Boglárka Fanni és Gulyás Zsolt. Díjuk egy-egy páros Heineken belépőjegy volt egy általuk választható, Heineken által szponzorált idei fesztiválra.
Második helyezést ért el Ladjánszky Rita, aki egy 50.000 Ft értékű SPAR vásárlási utalvánnyal gazdagodott.
A képzeletbeli dobogó legfelső fokára állhatott fel Szalai Boglárka Valentina, aki 150 000Ft értékű SPAR ajándékkártyát kapott valamint Mezei Marcell, aki 100.000 Ft értékű SPAR ajándékkártyát és egy páros Heineken belépőjegyet egy választható, Heineken által szponzorált idei fesztiválra kaptak kimagasló pályamunkájuk elismeréséül.
Kreatív különdíjat, és az azzal járó 50.000 Ft értékű SPAR vásárlási utalványt nyert Herczeg Adél és Varga Ilka.
A SPAR JBL hangszórókat Szél Anna, Födelmesi Nóra és Fekete Dömötör vihette haza.
POPAI Student Design Awards 2023 Díjazottak: