+36 26 310 684
ildiko.katai.popai@gmail.com

POPAI Magyarország Egyesület

Popai_gratulalunk_2024_1
Popai_gratulalunk_2024_3
Popai_gratulalunk_2024_2b
popai_jelentkezesi_lap_slider_01

Beszámoló a 2013-as POPAI díjátadóról

14 díjazott a POPAI Awards versenyén

2013. november 7-én a Trade Marketing Klub évzáró eseményének keretében kihirdették a negyedik magyar POPAI Awards POP verseny eredményeit. A díjkiosztón fényderült az Év displayére, valamint a versenyt főtámogató FM Logistic különdíjasára és a digitális különdíjat felajánló Origo díjazottjára is.

 

Közel 100 fő gyűlt össze a Trade Marketing Klub évzáró eseményére, ahol Kátai Ildikó a POPAI Magyarország Egyesület főtitkára bemutatta a 77 éves, chicagói központú POPAI (Point of Purchase Advertising International, azaz a vásárláshelyi marketing világszervezete) fő célkitűzéseit, a POP versenyek 1958-ra visszanyúló történetét, és a szintén 4 éve megrendezésre kerülő POPAI Global Awards versenyt, a nemzeti győztesek viadalát.

A magyar nevezéseket szeptember közepéig adhatták le a versenyzők. Szeptember 25-27. között, a Trade magazin Business Days konferenciáján, a tapolcai Hotel Pelion különtermében kerültek kiállításra a pályamunkák, amiket a konferencia résztvevői, márkagyártó, kereskedelmi, piackutató, szolgáltató vállalatok vezetői tekintettek meg és értékeltek. Összhatás és hatékonyság, technikai koncepció és kivitelezés, eredetiség és innováció szempontból 1-től 5-ig kaptak osztályzatokat a kiállított eszközök.

Idén 4 kategóriában hirdették ki a helyezetteket. A trófeát és az oklevelet Csiby Ágnes és Hermann Zsuzsanna, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke és elnökségi tagja, az Origo által felajánlott digitális különdíjat pedig Huber Kornél, az Origo Zrt. stratégiai kapcsolatok felelőse és egyben a DIMSZ Mobiltagozat elnöke adta át.

A verseny fő támogatója, az FM Logistic különdíját Csiszár Zsolt, az FM Logistic Hungary Kft. sales directora nyújtotta át a nyertesnek.

A hagyományoknak megfelelően idén is a legmagasabb zsűri pontszámot elérő pályamunka kapta az Év Displaye elismerést.

 

A díjazottak kategóriák szerint:

Nem tartós” kategória győztes

Rexona F1 installáció – Unilever Magyarország Kft.

Nem tartós” kategória második helyezett

Mamba Papucsforma display – OSG Form Kft.

Nem tartós” kategória harmadik helyezett

MIZO hullámkarton termékbemutató – BÉFLEX Zrt.

 

Kis méretű” kategória győztes

Soproni multipack display sörtermékeknek – STI Petőfi Nyomda Kft.

Kis méretű” kategória második helyezett

Nivea illatosított polczászló – Win-Store Media Kft.

Kis méretű” kategória harmadik helyezett

Omacor pult display– BÉFLEX Zrt.

 

Tartós” kategória győztes

Nestlé Dolce Gusto kóstoltató display – BÉFLEX Zrt.

Tartós” kategória második helyezett

Heineken lentikuláris dekorációval ellátott tartós display – BÉFLEX Zrt.

Tartós” kategória harmadik helyezett

Vodafone termékbemutató állvány – BÉFLEX Zrt.

 

Év Displaye és „Digitális” kategória győztes

Spartravel.hu – REON Digital Kft.

Digitális” kategória második helyezett

SPAR dupla digitális torony – Win-Store Media Kft.

Digitális” kategória harmadik helyezett (holtverseny)

Receptnyomtató kioszk – Win-Store Media Kft.

Frisshus.hu – Greenroom Marketing Kft.

 

Origo különdjas

Receptnyomtató kioszk – Win-Store Media Kft.

 

FM Logistic különdíjas

Rexona F1 installáció – Unilever Magyarország Kft.

 

Gratulálunk!