Cikkajánló
Omni-marketing Ausztráliából Ezúttal Ausztráliából kaptunk összefoglaló ízelítőt az omni-channel élmény biztosításáról a napicikk kereskedelemben és az FMCG szektorban. Tovább olvasom! |
|
Hét most jellemző vásárlói magatartás A fogyasztói attitűdök hirtelen változása jelentős viselkedésbeli változásokat eredményezett, amelyek következményekkel járnak a kereskedelemre is. Tovább olvasom! |
|
Súlyos üzleti hatásokkal számol a többség A POPAI és Shop!* tagszervezetek folyamatosan értesítik egymást a vírus-helyzet következményeiről. Tovább olvasom! |
|
550 milliárd dollárral csökkenhet a globális napicikk költés A chicagoi központban, a szervezet Retail Enviroments stábja elkészítette első világszintű kárfelmérő becslését. Tovább olvasom! |
|
Zöld és újrahasznosítás az új hívószavak Megtartotta első virtuális találkozóját a POPAI Magyarország Egyesület. Tovább olvasom! |
Archívum
- 2023. december (1)
- 2023. július (2)
- 2022. december (1)
- 2022. február (1)
- 2021. november (1)
- 2021. május (1)
- 2021. február (1)
- 2020. november (1)
- 2020. szeptember (1)
- 2020. augusztus (1)
- 2020. február (1)
- 2020. január (1)
- 2019. november (1)
- 2019. szeptember (1)
- 2019. január (1)
- 2018. november (1)
- 2017. október (1)
- 2017. május (9)
- 2017. január (1)
- 2016. október (3)