Omni-marketing Ausztráliából Ezúttal Ausztráliából kaptunk összefoglaló ízelítőt az omni-channel élmény biztosításáról a napicikk kereskedelemben és az FMCG szektorban. Tovább olvasom! |
|
Hét most jellemző vásárlói magatartás A fogyasztói attitűdök hirtelen változása jelentős viselkedésbeli változásokat eredményezett, amelyek következményekkel járnak a kereskedelemre is. Tovább olvasom! |
|
Súlyos üzleti hatásokkal számol a többség A POPAI és Shop!* tagszervezetek folyamatosan értesítik egymást a vírus-helyzet következményeiről. Tovább olvasom! |
|
550 milliárd dollárral csökkenhet a globális napicikk költés A chicagoi központban, a szervezet Retail Enviroments stábja elkészítette első világszintű kárfelmérő becslését. Tovább olvasom! |
|
Zöld és újrahasznosítás az új hívószavak Megtartotta első virtuális találkozóját a POPAI Magyarország Egyesület. Tovább olvasom! |