Omni-marketing Ausztráliából
Ezúttal Ausztráliából kaptunk összefoglaló ízelítőt az omni-channel élmény biztosításáról a napicikk kereskedelemben és az FMCG szektorban. Tovább olvasom!
Hét most jellemző vásárlói magatartás
A fogyasztói attitűdök hirtelen változása jelentős viselkedésbeli változásokat eredményezett, amelyek következményekkel járnak a kereskedelemre is. Tovább olvasom!
Súlyos üzleti hatásokkal számol a többség
A POPAI és Shop!* tagszervezetek folyamatosan értesítik egymást a vírus-helyzet következményeiről. Tovább olvasom!
550 milliárd dollárral csökkenhet a globális napicikk költés
A chicagoi központban, a szervezet Retail Enviroments stábja elkészítette első világszintű kárfelmérő becslését. Tovább olvasom!
Zöld és újrahasznosítás az új hívószavak
Megtartotta első virtuális találkozóját a POPAI Magyarország Egyesület. Tovább olvasom!