Beszámoló a 2015-ös POPAI díjátadóról
Rekordok és meglepetések a 6. magyar POPAI Awards-on
2015. november 5-én a Trade Marketing Klub évzáró eseményén került sor a hatodik magyar POPAI Awards POP verseny ünnepélyes eredmény hirdetésére. A díjkiosztón fény derült az Év displayére, valamint a 4 kategória helyezettjeire is.
Telt házzal, közel 70 fő részvételével rendezte meg a Trade Marketing Klub évzáró eseményét a BKIK szilvamag termében. A meghívott előadók olyan szakemberek voltak, akik otthon vannak az applikációk világában, de az értékesítők, marketingesek nyelvét, gondolkodását is jól értik, így bemutatták a legújabb lehetőségeket, tendenciákat, de kitértek a költségekre és a nehézségekre is.
A rendezvény második felében került sor a hatodik magyar POPAI Awards POP verseny ünnepélyes eredményhirdetésére és díjkiosztójára.
A magyar nevezéseket szeptember közepéig adhatták le a versenyzők. Szeptember 29- október 2. között, a Trade magazin Business Days konferenciáján, a tapolcai Hotel Pelion különtermében kerültek kiállításra a pályamunkák, amiket a konferencia résztvevői, márkagyártó, kereskedelmi, piackutató, szolgáltató vállalatok vezetői tekintettek meg és értékeltek. Összhatás és hatékonyság, technikai koncepció és kivitelezés, eredetiség és innováció szempontból 1-től 5-ig kaptak osztályzatokat a kiállított eszközök.
Kátai Ildikó főtitkár a helyezettek ismertetése előtt elmondta, hogy a verseny történetében rekord számú, közel 30 nevezés érkezett, ennek fele a „Nem Tartós” kategóriába, ami szintén példa nélküli. Érdekesség, hogy ebben a legnépesebb kategóriában a konferencia „Cirkusz” mottójával megegyező tematikájú installáció szerezte meg az első helyet. Egy nevező, a Coca-Cola HBC Magyarország pedig összesen 5 díjat vihetett haza, ami új hazai rekord.
A trófeát és az oklevelet Csiby Ágnes és Hermann Zsuzsanna, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke és elnökségi tagja adta át a nevező vállalatok képviselőinek.
A hagyományoknak megfelelően idén is a legmagasabb pontszámot elérő pályamunka kapta az Év Displaye elismerést, nevezetesen a „Digitális” kategória győztese, a BÉFLEX Zrt. által nevezett Nespresso Interaktív Hosztesz Display érdemelte ki a rangos elismerést.
A POPAI Awards Magyarország 2015 díjazottai kategóriák szerint:
„Kis méretű” kategória
1.BOTTLE SERVE TÁLCA – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
2.AIRWAVES COOL- HÍD – ProMission Kft.
3.SNACK KOLBÁSZ KÍNÁLÓ CSEMEGEPULT DISPLAY – Pick Szeged Zrt.
„Nem tartós” kategória
1.NESTLÉ PICK&MIX 2015 DISPLAY – Nestlé Hungária Kft. és OSG Form Kft.
2.XMAS TRUCK DISPLAY – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
3.NATURAQUA PLANT AKTIVÁCIÓS FAL – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
„Tartós” kategória I. helyezett
1.COKE&MEAL HŰTŐ ALAKÚ DISPLAY – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
2.Contour üveg alakú display – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
3.LIORA ékszer display – BÉFLEX Zrt.
„Digitális” kategória:
1.INTERAKTÍV HOSTESS PROMÓCIÓS DISPLAY – BÉFLEX Zrt. Év Displaye
2.SPAR VIRTUÁLIS HOSTESS – Senso Media Zrt.
3.SPAR – FRETTE HŰSÉGPROMÓCIÓ – REON Digital Kft.
Gratulálunk!