+36 26 310 684
info@popai.hu

Single Blog Title

This is a single blog caption
popai_gratulalunk_slider

Beszámoló a 2015-ös POPAI díjátadóról

Rekordok és meglepetések a 6. magyar POPAI Awards-on

2015. november 5-én a Trade Marketing Klub évzáró eseményén került sor a hatodik magyar POPAI Awards POP verseny ünnepélyes eredmény hirdetésére. A díjkiosztón fény derült az Év displayére, valamint a 4 kategória helyezettjeire is.

 

Telt házzal, közel 70 fő részvételével rendezte meg a Trade Marketing Klub évzáró eseményét a BKIK szilvamag termében. A meghívott előadók olyan szakemberek voltak, akik otthon vannak az applikációk világában, de az értékesítők, marketingesek nyelvét, gondolkodását is jól értik, így bemutatták a legújabb lehetőségeket, tendenciákat, de kitértek a költségekre és a nehézségekre is.

 

A rendezvény második felében került sor a hatodik magyar POPAI Awards POP verseny ünnepélyes eredményhirdetésére és díjkiosztójára.

A magyar nevezéseket szeptember közepéig adhatták le a versenyzők. Szeptember 29- október 2. között, a Trade magazin Business Days konferenciáján, a tapolcai Hotel Pelion különtermében kerültek kiállításra a pályamunkák, amiket a konferencia résztvevői, márkagyártó, kereskedelmi, piackutató, szolgáltató vállalatok vezetői tekintettek meg és értékeltek. Összhatás és hatékonyság, technikai koncepció és kivitelezés, eredetiség és innováció szempontból 1-től 5-ig kaptak osztályzatokat a kiállított eszközök.

Kátai Ildikó főtitkár a helyezettek ismertetése előtt elmondta, hogy a verseny történetében rekord számú, közel 30 nevezés érkezett, ennek fele a „Nem Tartós” kategóriába, ami szintén példa nélküli. Érdekesség, hogy ebben a legnépesebb kategóriában a konferencia „Cirkusz” mottójával megegyező tematikájú installáció szerezte meg az első helyet. Egy nevező, a Coca-Cola HBC Magyarország pedig összesen 5 díjat vihetett haza, ami új hazai rekord.

A trófeát és az oklevelet Csiby Ágnes és Hermann Zsuzsanna, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke és elnökségi tagja adta át a nevező vállalatok képviselőinek.

A hagyományoknak megfelelően idén is a legmagasabb pontszámot elérő pályamunka kapta az Év Displaye elismerést, nevezetesen a „Digitális” kategória győztese, a BÉFLEX Zrt. által nevezett Nespresso Interaktív Hosztesz Display érdemelte ki a rangos elismerést.

 

A POPAI Awards Magyarország 2015 díjazottai kategóriák szerint:

 

„Kis méretű” kategória

1.BOTTLE SERVE TÁLCA – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

2.AIRWAVES COOL- HÍD – ProMission Kft.

3.SNACK KOLBÁSZ KÍNÁLÓ CSEMEGEPULT DISPLAY – Pick Szeged Zrt.

 

„Nem tartós” kategória

1.NESTLÉ PICK&MIX 2015 DISPLAY – Nestlé Hungária Kft. és OSG Form Kft.

2.XMAS TRUCK DISPLAY – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

3.NATURAQUA PLANT AKTIVÁCIÓS FAL –  Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

 

„Tartós” kategória I. helyezett

1.COKE&MEAL HŰTŐ ALAKÚ DISPLAY – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

2.Contour üveg alakú display – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

3.LIORA ékszer display – BÉFLEX Zrt.

 

„Digitális” kategória:

1.INTERAKTÍV HOSTESS PROMÓCIÓS DISPLAY – BÉFLEX Zrt. Év Displaye

2.SPAR VIRTUÁLIS HOSTESS – Senso Media Zrt.

3.SPAR – FRETTE HŰSÉGPROMÓCIÓ – REON Digital Kft.

 

Gratulálunk!

 

Leave a Reply